Build me up, buttercup.

Hej världen!

Ännu en vecka har kommit och nästan gått. Det är fint när tiden går snabbt tycker jag. I alla fall när man har saker att se fram emot och det har jag må ni tro. Jag är ju en sådan person som har väldigt svårt att leva i nuet.

Igår var jag ute och slog klackarna i taket med mina festisar Denise och Therese. Vi hade det himla kul och skrattade en del åt alla spännande människor som hittar ut ur sina grottor på lördagkvällarna. Som en snubbe som blev utslängd när vi skulle gå in, ställde sig bakom oss och vinglade, lutade sig mot våra ryggar och sluddrade fram ett "tittar ni också på big brother 24 eller?".

Idag var jag allmänt uttråkad efter att ha ägnat några minuter åt en skoluppgift men som tur var ville Eleonor leka med mig. Vi promenerade bort till Eriksberg, satt och tittade på vattnet och kände lukten av hav. Sedan gick vi hem till henne och drack varm choklad. Alltså blev en söndag som hade kunnat bli dödstrist riktigt trevlig. Eleonor är dessutom ungefär den enda personen jag känner som både kan äta lika mycket kakor som jag och gillar skidåkning på samma nivå som jag. Jag älskar att jag äntligen har en tv så jag kan slötitta på den sport som jag vill se.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0