True shit.

Jag och Elena satt och försökte knåpa ihop ett sånghäfte till vår logoped- och audionomstudentfest. Logopedsångerna fick vi gratis genom ett gammalt häfte men audionomsånger var det värre med. Vi lade pannan i djupa veck, slog våra kloka huvuden ihop och funderade på vad en audionom egentligen gör och hur man man skriva om det på ett trevligt och skojigt sätt.

Jag: Åååh, vad svårt det här är!
Elena: Ja... de skulle ha blivit logopeder i stället.

Vi köpte även fina hattar idag till detta tillfälle eftersom det är cirkustema. 
Markus sa att han tyckte att jag såg dum ut i hatten. Jag sa att jag ser cool och sexig ut. Vi vet ju alla vem som har rätt.

// Martina

Kommentarer
Postat av: Fridolina

Jag VET ju såklart att du har rätt! ;) Jag vill väldigt gärna se lite snyggisbilder från eventet sedan åxå. ;)

2012-02-29 @ 00:15:30
URL: http://fridolijna.blogg.se/
Postat av: Martina

Det ska bli :)

2012-02-29 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0