När man har sådana vänner behöver man inga fiender...

Jag och Denise pratade om att man tidigare kunde anmäla sig till att vara gladiator i Gladiatorerna.

Jag: Jag tänkte anmäla mig, hahaha. Tänk dig mig som gladiator!
Denise: Hahaha, jaaa! Skrattar så hon kiknar i några minuter.

Jag tror att jag skulle bli en utmärkt gladiator. När jag var liten och följde gladiatorerna med spänning tänkte jag mig att mitt gladiatornamn skulle vara Virus. "Som ett virus smyger hon sig på när man minst anar det och lamslår sina motståndare".


OBS! Bilden är ett montage (av Denise)!

Nu, lite mer anabola och lite mer muskelbyggande på friskis.

//Martina

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha (du-vet-vems-skratt) dude, you're killing me! Men jag måste säga att jag älskar tänket och jag tror att du kommer bli en utmärkt gladiator! ;)

2011-03-20 @ 21:10:29
URL: http://fridolijna.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag tror att vi har framtiden här! Hahahaha ;)

2011-03-20 @ 23:07:55
Postat av: Martina

Skönt att man har stöd! Jag funderar på vilken roll jag ska spela. Ska jag vara den onde Zeke, den kaxiga Elektra eller den store men snälle Atlas? Mycket att fundera på alltså.

2011-03-20 @ 23:19:04
Postat av: Carroo

Det skulle ju va helt amazing!!! Do it! Hahaha! Viruz skulle va helt fierce, och elakast och smidigast av alla! GO FOR IT! haha!

2011-03-21 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0