När man har sådana vänner behöver man inga fiender... 2

Jag och Denise pratar om ifall man fick en superbra idé till ett tv-program och försökte sälja in det till ett produktionsbolag efter att Denise kläckte idén "The Bachelorette: My new gay BFF":

Jag: Men tänk om de säger att de inte är intresserade och så använder de ens idé ändå.
Denise: Ja, då kan man ju inte göra någonting. Det är därför man ska ha alla sina bra idéer i huvudet.
Jag: Men man måste ju berätta om den för någon annars kan man ju inte tjäna några pengar.
Denise: Men du sa det ju själv! Man får ingenting för det. Man ska ha sina idéer här. Pekar på huvudet.
Jag: Men, men...
Denise stirrar stint och säger efter några sekunders tystnad: Ja, jag dömer dig.

Förutom att ha många intressanta konversationer har vi varit ytterst produktiva idag. Först gjorde vi som våra förfäder och gick i kyrkan. Sedan gick vi på jeans- och suljakt (med blandad framgång). Hemma pluggade vi och jag hann slänga in halva min garderob i tvättmaskinerna innan det var dags att gå och träna. Efteråt svängde vi in på Ica och handlade så mycket att ryggarna blev krokiga av bärandet. Efter att ha intagit en förträfflig middag tillredd av Denise roade vi oss med diverse nätmobbing och att testa att min säng höll efter att jag hade skruvat fast benen ordentligt. Bra söndag.

//Martina

Kommentarer
Postat av: Denise

Icke att förglömma att vi kissade i Guds hus. Det var fint.

2011-03-20 @ 23:11:52
Postat av: Denise

Ps. Mycket bra sammanfattning av vår fina söndag. :D

2011-03-20 @ 23:17:58
Postat av: Martina

Herregud, hur kunde jag glömma det? (observera ROLIG ordvits).

2011-03-20 @ 23:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0