Losing my mind.

Har så mycket jag borde göra. Saker som skriker på mig. Tentaplugga till exempel. Men också enkla saker som att städa. Som att tvätta. Saker som jag kan göra. Men som just nu känns helt omöjliga. Just nu har jag ingen motivation. What-so-ever! Vill bara ligga i min säng och gå runt i pyjamas i den tysta och ensamma lägenheten. 

Är det såhär det känns att gå in i väggen? Att långsamt bara stänga av alla krav och se det som en bedrift när man borstar tänderna klockan fyra på eftermiddagen. Jag borstade tänderna i alla fall! Eller är jag bara sjuk? Sådär som vanliga människor kan bli ibland. 



Bildkälla

För att inte vara totalt hjärndöd hela dagen (tv-utbudet på dagtid är ingen höjdare) så har jag tittat på en av mina favoritfilmer: Bowling for Columbine. Sedan har jag också lyckats klämma in några andra dokumentärer om Columbine och läst en massa onödig info som ligger ute på nätet. Jag vet att det låter galet, men just nu är jag lite besatt av Columbine. Ni vet ju att jag har en konstig fascination för hemskheter.

Nu ska jag snart ge mig ut i den riktiga världen här utanför för att köpa en bok.

Over n' out!
//Denise

Kommentarer
Postat av: Martina

Ibland är det så och hur illa man än tycker om det måste man ibland tillåta sig själv att släppa allt och bara vila. Det har du all rätt att göra! Andas, ät glass, titta på något trevlig, hitta ännu ett ämne att fascineras av (varför inte fortsätta på massakerspåret?), sov! ...



Krya på dig, älskling!

2011-01-12 @ 18:10:56
Postat av: Denise

Jag försöker... Jag är så dålig på att andas! Vilket I-landsproblem. Men jag vet att om jag inte gör det här så kommer jag att bli galen (mer galen? :P) så jag försöker.



Jag kan förresten varmt rekommendera att läsa deras dagboksinlägg. Det är skrämmande men ack så intressant läsning om man orkar. Har nog lite mer att läsa innan det är dags att hitta något nytt att bli obsessed av. :)



Puss på dig bff!

2011-01-12 @ 19:18:33
URL: http://detheterintetjex.blogg.se/
Postat av: Nandi

Bowling for Columbine som favoritfilm, du håller faktiskt på att lyckas övertyga mig på riktigt om att du är full av överraskningar...

2011-01-12 @ 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0