Epic win.

Vi pratar om skumma saker.
Jag: Men varför?
Han: Varför är jorden rund? Varför är bananer böjda?
Jag: Åh, det vet jag! De sträcker sig uppåt mot solen!
Han: Eh, va?
Jag: Ja, så är det.
Han: Nej, så kan de inte vara, hahaha.
Jag: Men jo, det finns en barnsång på svenska där de sjunger det.
Han: Hah, men allt som sjungs i barnsånger är inte sant. Det är ju helt ologiskt, förstår du väl? Bananen är en frukt. Frukter växer nedåt.
Jag: Fast jag tror att det är så...

Och vem visade sig inte ha rätt efter lite snabb googling? Jag säger så det. I Sverige har vi pedagogisk musik.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, liksom in your face! BAM. ;)

2011-12-14 @ 00:04:21
URL: http://fridolijna.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha, eller hur. Var inte lite kaxig efter det ;)

2011-12-14 @ 07:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0