All I know is, there's something new this year.

Än en gång stulen från Fridas blogg. Eftersom jag med största sannolikhet inte bloggar innan nyår kommer en liten lisa (jag har en riktig svaghet för listor som ni vet):

Min sammanfattning om mig själv år 2010.

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort?
Ja, flyttade hemifrån på riktigt och började plugga på universitetet.
2. höll du några av dina nyårslöften?
Oh yes... hehe.
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
4. dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. vilka länder besökte du?
Schweiz och Tyskland, det var nog alla.
6. är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2009?
Slutet av året har jag saknat personer och platser ofantligt mycket. Jag måste nog lära mig att leva med den saknaden dock :(.
7. vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Den 22 juli med smärta. Då tog äventyret slut men som tur är påbörjades nya.
8. vad var din största framgång 2010?
Att ha fått G på alla tentor kanske?
9. största misstaget?
Klart jag har gjort misstag men utan dem hade jag ju varit diverse erfarenheter fattigare.
10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inget allvarligt :).
11. bästa köpet?
Mina Swissairväskor ligger bra till.
12. vad spenderade du mest pengar på?
I Schweiz var det helt klart Starbucks och Mr Wong. På det hela taget tenderar jag att lägga väldigt mycket pengar på mat.
13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja! Herregud vad lyckliga vissa perioder av det här året var!
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Sido - Sie bleibt, Bligg - Musigg i dä Schwiiz, Züri West - I schänke di mis Härz och Daniel Adams Ray - Gubben i lådan, Säkert! - Dansa fastän, för att bara nämna några.
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har varit väldigt ledsen och väldigt glad.
16. vad önskar du att du gjort mer?
Är ändå nöjd.
17. vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig.
18. hur tillbringade du julen?
Med släkten, som vanligt.
19. blev du kär i år?
Ja, hihi.
20. hur många one night stands?
Öhm.. ett..
21. favoritprogram på TV?
Så sjukt många! T.ex. The big bang theory, Dexter, Desperate Housewives, Glee...
22. bästa boken du läste i år?
Vögelfrei, haha, nej, jag vet inte riktigt.
23. största musikaliska upptäckten?
Vad tråkig jag är men jag vet inte riktigt.
24. något du önskade dig och fick?
Pussar och kramar.
25. något du önskade dig men inte fick?
Ännu mer pussar och kramar.
26. vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade drama i skolan, åt middag med Denise, Therese och Malin. Det var fint :).
27. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om vissa personer kunde sluta vara så långt borta.
28. hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Klänning och knästrumpor <3.
29. vad fick dig att må bra?
Fina vänner och han.
30. vilken kändis var du mest sugen på?
Ben, Ben, Ben, alltid Ben (Kowalewicz!
31. vem saknade du?
Alldeles för många.
32. de bästa nya människorna du träffade?
De i finfina klassen :).

// Martina
Ps. Crème bruléen blev jättebra :).

Kommentarer
Postat av: Denise

Yay! Me like listor! :) Ska jag också???

2010-12-26 @ 20:02:26
URL: http://detheterintetjex.blogg.se/
Postat av: Martina

Klart du ska göra det, honey!

2010-12-26 @ 21:39:18
Postat av: Fridolina

Klart att du ska! ;) Jag med, typ nån dag. hehe

2010-12-26 @ 21:54:47
URL: http://fridolijna.blogg.se/
Postat av: Denise

Done! Tycker jag verkligen att du ska göra också Frida. :D

2010-12-26 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0