Bye bye mein lieber Herr!

Kvällen bjöd på ett danspass på Friskis i Eriksberg. Jag och Denise hamnade längst fram, i mitten, till allmän beskådan. Det rörde oss dock inte i ryggen eftersom medmotionärerna till största del var kvinnor 50+ (läs: vi hade inget att skämmas för). Det var ett riktigt roligt pass. Ledaren var full av energi och entusiasm och precis när jag tänkte: "Nu hade det passat perfekt med en Gaga-låt" började Telephone spelas i högtalarna. Höjdpunkten på passet var dock när vi fick dansa till Mein Herr från Cabaret. Det enda som gjorde upplevelsen mindre trevlig var att jag då och då dansade in i fislukt som antagligen kom från tanten till vänster. Verkligen mindre trevligt...

Vi hann skypa med Malin idag, vilket var helt underbart! För att citera Denise: Malin är min idol.

Nu sitter Denise och pluggar och jag tänkte masa mig in i duschen. Musikhjälpen står på i bakgrunden. P3 är bäst!

Puss och kram!
// Martina

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är drottningarna på friskis dansgolv - go get them! I fortsättningen kan det vara en ide att undvika tanter som ser ut att ha gaser i magen (tittade efter deras plågade miner, finns de där redan innan passet så håll er på avstånd!)



<3 Ni är liksom sötast. Och jag tror aldrig jag sett två tjejer som klär så bra i mustasch.



Puss!

2010-12-14 @ 10:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0