Den som väntar på något gott...





Som jag väntat och längtat. Sen jag var femton år har jag nämligen varit totalt förälskad i Panic at the Disco. Här har vi ett av de band som ligger absolut närmast mitt hjärta. Deras första skiva har jag lyssnat på så många gånger att jag kan varenda textrad och känner igen alla små variationer i melodin. För att vara en debutskiva av några småpojkar är den förvånansvärt välgjord. Man kan lyssna på den om och om igen utan att tröttna. Tyvärr var deras andra album en stor besvikelse. Så efter att ha lyssnat på den första skivan säkert flera hundra gånger är jag mer än överlycklig över att de verkar ha hittat tillbaka.

Lyssna på The Ballad of Mona Lisa! Det är en order, om ni inte förstod det. Om resten av spåren på nya skivan är lika bra kommer jag i alla fall köpa skivan och sätta den på repeat.

Nu ska vi fortsätta skriva om pluralitetsvalsätt. Later!

//Denise


Kommentarer
Postat av: Martina

Riktigt bra! Skönt att de har hittat tillbaka till sina rötter :).

2011-02-09 @ 08:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0