Born this way.

Dagens bästa: Jag hörde alldeles nyss premiären av Lady Gagas nya singel. Woho! Inte så otroligt fabulöst bra, men det är Lady Gaga. Det kan inte bli dåligt. Dessutom krävs det väl några lyssningar.

Dagens sämsta: Ja... förutom att det är fortsatta oroligheter i Egypten så kan jag ju om jag ska vara lite självisk säga att det dåligaste med denna dag är att jag måste plugga. Läsa och skriva en uppsats om politiskt deltagande. Känns som att jag gjort det förut. Deliberativ demokrati, valdemokrati, deltagardemokrati, lite gammal skåpmat från a-kursen. Egentligen är det väldigt intressant men också rätt jobbigt när man har koncentrationssvårigheter och hellre skulle vilja göra något lite mer kreativt.

(Så, nu har jag klagat lite. Känns mycket bättre nu.)

// Denise

Ps. Jag gjorde något kreativt också. Sånt man gör när man borde plugga...

                 
Bilder från när vi var på Grönan och såg Lady Gaga. Lätt en utav dem bästa dagarna i hela mitt liv. Inte bara för att vi såg Miss Gaga. Hela dagen var magisk!
Kan upplysa er om att bilderna är pre-systemkamera (men självklart efter photoshop), det förklarar alltså till viss del kvalitén. Dessutom stod vi en bit från scenen om man säger så.


Kommentarer
Postat av: Malin

Den är riktigt bra faktiskt, kanske inte hennes bästa direkt men ändå:) iofs är den sjukt likt madonnas "express yourself"! Pluggandet kommer löna sig och snart är det ju vår:)

Håller med om gaga-konserten - grym dag! ♥♥♥

2011-02-12 @ 09:39:32
Postat av: Martina

Nu har jag också hört den :). Jag kan tänka mig att den kräver några lyssningar. Fast den är nog ingen bad romance tyvärr. Vi får hoppas på de andra låtarna på skivan. Konserten och hela dagen var nästan det bästa som hände den sommaren (i sverige).

2011-02-12 @ 11:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0