Don't touch me - just fix me.

Jag måste citera Eleonor: Ingen jävla banan i Globen. Skönt!

Jag blev biten i fingret på jobbet idag. Yes, living the dream!

Nåväl, det var en bra dag ändå. Denise frågade om jag hade lust att äta det som hon eventuellt skulle baka. OM jag hade! Den kvinnan är speciell! Hon shakeade dessutom rooompan till Sean Banans låt riktigt ordentligt och jag reciterade sedan texten med inlevelse a la Thorsten Flinck för henne medan hon färgade håret. Standard.

För några dagar drömde jag att Hanna Widerstedt var min bortadopterade syster. Det var den värsta mardrömen på länge. Tänk att dela gener med henne.

Efter det här väldigt random inlägget säger jag god natt!

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0