Tystnaden som uppstår när man är ensam hemma.

Jag är solokvist för tillfället då Denise ska till England via Stockholm. Idag var dock en kul dag som bland annat innehöll att jag bröt ihop av skratt åt en utbildningsfilm på föreläsningen eftersom logopeden läste från ett manus och hade minus gällande karisma. Ytterst komiskt men jag vet inte om föreläsaren kände likadant.

Sedan fick jag och Elena hoppa in som en riddare och en häst (vem som skulle kunna vara vem kan vi lämna åt fantasin) och skicka iväg ett glömt pass och inhandla lite förnödenheter på Ikea samt trycka i oss lite köttbullar.

Det mest spännande som hände på kvällen var nog att mina barn i The Sims 3 växte upp till "barn" och att en av de har karaktärsdragen ond och elak samtidigt för att han hade en dålig uppväxt. Vi döpte honom ju till Noah-Ola så han hade liksom aldrig en chans.

Den senaste timmen har jag försökt lista ut vad det var för liten nynningsslinga som jag hade i huvudet. Till sist kom jag på att det var början till electro pop. Mitt undermedvetna har väldigt spännande musiksmak. Justin Biebers Baby dyker nämligen upp minst en gång varannnan dag.

 

Det var väl det. I morgon ska vi bland annat kolla varandra i munnen och bedöma sväljning. Att andra ska kika in i min mun känns sådär, måste jag tillstå. Det blir att stå några extra minuter med tandborsten i morgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, den filmen säger jag bara... JÖSSES! Blev ju så extremt tydligt också när hon tittade BREDVID kameran hela tiden, där texten hon skulle säga rimligtvis stod. Så monotont... Illa! (Men roligt! ;D)



Och vad gäller morgondagen + torsdag känner jag likadant. Inte pepp på att andra ska pilla mig i munnen och leta kräkreflex. "Det är ju inget konstigt med det alls," sa föreläsaren och det är det väl kanske inte i hennes vardag, men för mig känns det inte särskilt naturligt att undersöka andras svalg – eller bli undersökt själv för den delen. Nej tack, ge mig fredag!

2012-01-31 @ 23:14:16
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Martina

Men precis! Jag förstår inte alls hur de tänkte och människan måste väl ha gjort det där tusen gånger innan så jag begriper inte alls varför det ens behövdes manus.



Jag tycker faktiskt inte att det var så farligt ändå när jag väl var där. Eftersom man fick kolla in i de andras munnar kändes det som om vi alla var i samma båt.

2012-02-01 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0