Det osexigaste djuret?

Idag diskuterade jag och Martina att wolwerine på svenska är järv. Vi (ljushuvudena) kom fram till att detta är ett väldigt, väldigt osexigt djur. Järv liksom... noll sexighet. Speciellt när man tänker som vi. Först tänker man järv sen tänker man Järvsö, vilket gör att man tänker på Lill-Babs, och när man tänker på henne tänker man självklart på Lasse Berghagen. Han får en sedan helt osökt att tänka på Malin Berghagen som leder tankarna till Tommy Nilsson. Och där har vi det. Rys på honom! Hängde ni med? 


                     
                      Nu ångrade jag mig. Not.  Bildkälla

//Denise 


Kommentarer
Postat av: Frida

Jo, på svenska låter det grymt osexigt och ja, tankegången ända fram till herr Nilsson gör ju inte saken bättre. Dock är wolverine i x-men typ det hetaste som gått i ett par skor. Speciellt i den senaste filmen om honom. ;)

2011-03-20 @ 19:11:02
URL: http://fridolijna.blogg.se/
Postat av: Martina

Skam på mig men jag har inte sett Wolverine. Jag får bättra mig. Jag bildgooglade järv nu. SÅ SJUKT FULT DJUR! Fast den verkar ju ha klor som Wolverine iaf.

2011-03-20 @ 23:21:43
Postat av: Carro

Wolverine <3 <3 <3 GRRRR SEXY! HETASTE!

2011-03-22 @ 00:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0