Då kan man andas igen och ägna timmar åt att bejaka glädjen eller begrunda sorgen.

Jag sitter på golvet och inspirerar med näsan sådär djupt så att diafragman trycker magmuskler och inre organ nedåt, som man ska. Igår skrev vi tenta i Språkutveckling och med det släppte en stor anspänning. Dock började vi med ett nytt moment en timme senare och idag startade vår nya kurs, Barnmedicin. Ingen vila men jag låtsas att jag är helt ledig. Jag städar lite, lyssnar på radio, äter godis och ser fram emot att åka hem till Stockholm i morgon. Att jag har ett berg kurslitteratur att ta tag i samt anteckningar att renskriva får vänta ett tag. Solen skiner ju.

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0