Den man älskar agar man.

Jag dras med en jobbig förkylning och får så mycket kärlek av min bror.

Vid lunchen råkade jag nudda honom med foten varpå han lutade sig över bordet och knuffade till min arm. Jag försökte göra samma sak men han drog bort armen.
Han: Noob!
Jag: Tänk på att jag är sjuk.
Han: Ja, du ser verkligen sjuk ut. Du är så blek och trött. Jag vet vad du ser ut som; en vampyr!
Alla skrattar.
Jag: Men åh, jag kan inte andas genom näsan. Det blir jobbigt för mig att äta och skratta samtidigt.
Han: Jaså, för att det är så mycket vitlök i luften?

Igår när jag och han skulle ut och åka en sväng i bilen sa han: "Du är den person jag känner som minst förtjänar att ha körkort."

Tack, liksom.

Nu ska vi i alla fall dra till värmen och hoppas att vi kommer åter med lite färg.

Förresten är det synd om mig av en till anledning. Jag har precis upplevt den stora sorgen och paniken då man märker att plattången inte är nedpackad. Merde!

So long, suckers!

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0