Tröttmössa, klantarsle, virrpanna...

Att jag ska lyckas klanta till det ungefär varenda gång jag ska göra någonting som jag tycker är roligt. Är det inte att jag har tagit fel på datumet så jag missar en konsert så är det att jag kliver på fel spårvagn och kommer för sent. Igår lyckades jag tydligen avboka ett pass på Friskis som jag verkligen ville gå på för att jag skulle gå tillsammans med Denise och Therese (som jag inte har träffat på hur länge som helst) när jag skulle avboka ett annat. Ibland känner man sig så otroligt intelligent. Jag vet inte om jag har blivit extra virrig på senaste tiden eftersom jag även har börjat kliva ut framför spårvagnar och bilar. Jag vill inte veta vart den här utvecklingen är på väg...

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0