Hela livet var ett disco.


"The Kiss." Tycker fortfarande att det här var bland det finaste som någonsin hänt i Glee.
Bildkälla

Vissa dagar brukar jag önska att livet vore lite mer som i en film. Eller ännu hellre en musikal. Att det vore lite mer färgglatt.  Lite gladare. Lite mer magiskt. Att det skulle kännas lite såhär.

Ursäkta att jag klagar, men det är bara en sån dag. Om ni förstår vad jag menar. Jag har huvudvärk som gör att det känns som att huvudet ska sprängas. Vill typ mala sönder det i en köttkvarn. Men det får väl bli en huvudvärkstablett istället.

//Denise

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja, det var fantastiskt! Hoppas att resten av dagen kändes bättre och liksom exploderade i bra på vår "lila-julafton"! :)

2010-12-21 @ 21:36:53
Postat av: Denise

Det var mucho bättre. Det vet du. :D Det var bara skönt att få ur sig lite skit! Grattis bloggen. :P

2010-12-21 @ 22:55:13
URL: http://detheterintetjex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0