Buffalo blues.

Hejhej!

I morgon är det dags för cirkusfesten som jag är med och arrangerar. Det ska bli himla skoj att klä ut sig lite och träffa folk från de andra klasserna. Igår var vi hemma hos min klasskompis tillika festkommitékollega Maja och pysslade med färgglada papper. Vi tyckte alla att det var kul att klippa och klistra lite för det kändes som att gå på dagis igen.

På tisdag har vi tenta i personlighetspsykologi så efter en sväng med cyklarna till Backaplan för att införskaffa förnödenheter och alkohol satte jag och Elena oss i mitt kök med böckerna i högsta hugg. Det är väldigt intressant med psykologi och utan att vi visste ordet av hade vi pluggat nonstop i tre timmar (nåväl, några pauser för skvaller blev det allt). Annars brukar vi dunka huvudena i bordet och kolla facebook stup i kvarten efter ja, en kvart. Vi ska nog klara den här tentan med.

Jag och min påse Maltesers flyger solo i kväll för Denise är i Stockholm så jag kollar på friidrotts-vm på min tv som jag har fått adoptera (snarare köpa) av Elena och myser.

I morgon bitti tänkte jag släpa ut mina pronerande fötter på en löprunda. Jag vill inte komma ur mitt flow bara för att det vankas festligheter. Håll tummarna för att min delay of gratification funkar bra.

Tjingeling!

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0