Poff! Smack! Bam!

Igår tog jag och Denise en liten tripp till Borås. Ingen av oss hade varit där förut så det var riktigt spännande och kändes lite som att åka på semester en stund. Oj, vad sorgligt det där lät. Semester i Borås... Sveriges osexigaste namn på en stad kom vi fram till någon gång. Malung kom på en stark andraplats om jag inte minns fel. En sommar besökte jag och min familj Jämjö i Blekinge. Det låter som ett talfel. Borås var i alla fall kallt och blåsigt men det är vi ju vana vid nu och jag kan tänka mig att det är fint på sommaren. Denise drog som vanligt till sig en man med tveksam psykist hälsa. Standard.

Vi passade på att äta lunch på Jensen's och bygga våra egna mjukglassar med massor av olika toppingar och såser. Julafton för munnen med andra ord.

På kvällen pucklade vi på varandra lite, först i en intensiv kamp om vem som skulle få låsa dörren. Hade grannen mitt emot kikat ut genom titthålet hade han non undrat vad vi höll på med. Sedan fortsatte påpucklandet genom att vi gick på box på Friskis. Jag, som inte hade tränat på två veckor höll på att dö där ett tag men det var kul ändå.

Det var väl det...


//Martina




Kommentarer
Postat av: Denise

Sjukt bra dag!!! Love you honeybunny! :)

2012-01-30 @ 22:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0