Håll hårt i din goda vän för där ute finns det gott om ormar.

Igår var vi två flickor i lägenheten som kokade av ilska. Två riktiga bitterfittor i varsitt rum. Anledningen var att... internätet låg nere. Fasen vad hemskt det var och inte slutade vara förrän över 14 timmar senare. Man kommer ju hela tiden på saker som man vill göra men som inte går. Lyssna på vilken musik man vill, kolla bankkontot, facebook, googla saker, titta på serier, skypa... Herre min get! Tydligen var det någon driftstörning i vårt område som orsakade paniken. Lättnaden var stor när det plötsligt fungerade igen. Pjuh!

Egentligen borde jag plugga den här helgen men jag tänker att jag lägger i en jävligt hög växel i morgon och kör sedan hårt ändå in i mål på onsdag. Det tyngsta arbetet är förhoppningsvis redan gjort.

Tentan, den här staden är inte stor nog för oss båda. Det är ingenting personligt men... jag kommer förgöra dig.

//Martina

Kommentarer
Postat av: Fridolina

Precis rätt inställning Barran! ;)

2011-09-26 @ 16:20:28
URL: http://fridolijna.blogg.se/
Postat av: Martina

Fullt ös, medvetslös! Allt går med vilja, våld och vaselin ;).

2011-09-28 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0