Jag får liksom ingen ordning på mitt liv.

Idag hade vi en så himla mysig "föreläsning". Det var två personer som har fått stroke som kom och berättade om det för oss. Båda var så himla gulliga och speciellt den sista, som var en äldre herre och påminde enormt mycket om min farfar. Båda är riktigt finurliga och har glimten i ögat som små skolpojkar. Det gjorde mig så himla varm i själen.

I kväll ska jag och några från klassen gå på Humorhimlen live där bland andra älskade Tankesmedjan ska medverka. Jag förbereder magmusklerna på en del skratt.

Annars är allt mer eller mindre som vanligt. Jag längtar redan till julen men som tur är finns det fina saker innan dess att se fram emot också. Nästa helg åker jag hem till päronen till exempel. Bara en sådan sak.

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0