Jag ser ner på alla som ser ner på dig.

Hej vänner!

Det händer mycket spännande i vår lägenhet i dessa tider. Två utrikiska människor har förärat oss med sin närvaro och den ena av dem (den amerikanska) är faktiskt, i skrivande stund, i köket och lagar frukost åt oss. Hur trevligt låter inte det? Den andre åkte hem i torsdags efter ungefär världens bästa vecka. Vädret var så fantastiskt att jag brände mig, vilket säger allt. Vi var på Liseberg och vågade åka Atmosfear som ledde till konstaterandet att skillnaden mellan 60 och 146 meter inte känns så väldigt mycket. Det är ganska svinigt högt i båda fallen. Jag kickade hans ass i minigolf (till min stora glädje och hans stora förtret) och vi åt en så otroligt god middag uppe i Gothia towers med hans svenska kompis. Fem av fem getingar på det! På torsdag kommer dessutom min lillebror hit så då blir det ännu en sväng till Liseberg.

I övrigt kämpar jag vidare med diverse skola, jobb och träning. Jag släpade runt mig själv på en löprunda i arla morgonstund och tyckte bara att det var hemskt ca 70% av tiden. Framsteg! Resterande del hade jag nämligen en förstklassigt utsikt över ett soligt Göteborg och då kan man ju inte riktigt klaga.


Utsikten från hotellrummet i Köpenhamn var skaplig.

Lev väl!
//Martina

Kommentarer
Postat av: Frida

om det hade funnits en gilla-knapp hade jag tryckt på den nu. ;)

2011-05-02 @ 22:14:17
URL: http://fridolijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0