Ich säg: fröög mi öppis neuis!

Hoi lüüt!

Undertecknad är nyss hemkommen från Halmstad och allmänt tillfreds med livet. Där hälsade jag nämligen på lilla Frida och vi hade det så trevligt så. Jag fick träffa flera av hennes snälla vänner, gå på bio och se Baksmällan del II (rolig men inte lika bra som ettan, vilket de flesta säkert redan hade räknat ut), fika magen full med onyttiga saker och inhandla sådana sommarskor som jag ville ha. Himmel, vilka bra dagar. Dessutom hade vi vår sista föreläsning innan sommaren igår och nu är det upp till mig allenast när jag får sommarlov. Tanken var väl egentligen att jag skulle göra klart mina examinationsuppgifter i morgon men jag inväntar fröken Elena och mördar skiten på söndag i stället. Jag bestämmer att jag får ledigt till dess. Inte för att jag förtjänar det egentligen. Jag gör det för att jag kan.

Nu blir det lite mer angry birds, som jag var ungefär den sista människan i hela världen att bli beroende av.

Kramkram!

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0