Sorry, ender weniger.

Vet ni vad? Till helgen får jag träffa tre vänner som jag ser alldeles för sällan. Therese, Carro och... MALIN! Jag ska krama dem (och speciellt Malin som jag inte har träffat sedan i november) tills de inte får luft mer. Sedan ska jag släppa dem så att de kan andas igen. Annars vore det ju ett makabert slut på återföreningen och vänskapen.

I övrigt händer det inte så mycket här. Livet rullar på med jobb och lata dagar om varannat. Jag har sett alldeles för många avsnitt av Weeds de senaste dagarna och pluggat tyska. Avundsjukan på de som var på Peace & Love har inte lagt sig men Denise gav mig en detajlerad uppdatering om hur det var så vi kan ju låtsas litegrann att jag också var där. Jag hade så himmelens gärna velat se Volbeat och Säkert! igen och så hade det ju varit fruktansvärt coolt att se Bob Dylan på riktigt. Tyvärr kan man inte få allt här i livet och det är nog tur ändå om man ska vara på det förnuftiga humöret.

Idag gurglade Denise förresten med vodka. En fin dag med andra ord.

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0