One of us is going down!

Nu är det krig! Vårt hem har nämligen invaderats av små, äckliga bananflugor. De är överallt och framförallt i köket och driver mig till vansinne. Därför blev jag glad när jag hittade klibbiga flugfångarspiraler på Coop och satte upp de med stor entusiasm för en stund sedan. Efter det satt jag ett tag och tittade på hur de fastnade och inte kunde komma loss. Lite morbid är jag allt. Jag ska vinna den här kampen.

Ett annat, mer välkommet, tillskott till hemmet är min nya poster på väggen. Jag är ju ett inbitet Dexter-fan och idag kunde jag äntligen hämta ut den som jag hade beställt på posten. Han passade perfekt på min vägg. Har ni inte sett Dexter så måste ni göra det. En så himla spännande, rolig och bra serie.


Vem vill inte ha en seriemördare till att hålla en sällskap på natten?

//Martina

Kommentarer
Postat av: Frida

You're my kind of guy du Barran! Jag hejjar självklart på dig i kampen om ert kök! ;)

2011-07-14 @ 20:17:14
URL: http://fridolijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0