I can't do everything but I'd do anything for you.

Jag borde läsa en artikel till fysiologiseminariet på måndag. Det har jag dock ingen lust med alls. Den innehåller nämligen meningar som den här: As emphasised above, the principal determinant of sound intensity is the sub-glottal pressure. Hur skoj låter det på en skala?

Tyvärr kan jag inte säga att jag har så mycket bättre saker för mig, denna fredag. Tvätten sköter sig själv för tillfället och städningen är mer eller mindre klar för den här gången.

Som en annan pensionär sitter jag och väntar på På spåret. Tyvärr är det två och en halv timme till dess att det börjar. Som tur är har jag musik som håller mig sällskap.

 

I morgon kommer Denise hem. Det ser vi fram emot!

// Martina


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag med! Miss you!!!

2011-01-07 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0