“Dude, I’m Chuck Bass. Even Europeans must know what that means.”

Idag började termin två för oss logopedstudenter. Det var himmelens trevligt att få träffa alla igen. Dock stod genusseminarium på schemat och det faktum att föreläsaren kom tio minuter för sent gjorde inte att man blev mer peppad. Jag kämpade som vanligt med sömnen. Det är någonting med föreläsningar som gör att jag får svårt att ens hålla ögonen öppna, hur intressant ämnet än må vara. Jag kom fram till att jag kanske har gått tillbaka till anemistadiet eftersom jag har varit ytterst dålig på att ta mina järntabletter sedan flytten till Göteborg. Det måste bli bättring på det.

Sedan skulle jag införskaffa en yogamatta (som det inte ska utföras yoga på) och var nära att puckla på kärringen framför med tidigare nämnda matta eftersom hon vägrade förstå att det inte fanns pengar på hennes kort och ödslade bort 10 minuter av mitt liv. Till slut förstod hon ändå att hon inte skulle gå hem med de rabatterade skorna och avlägsnade sig, alltså kunde jag betala och fortsätta leva mitt liv.

På kvällen hade jag en dejt på skype med fina Frida. Jag insåg att jag inte hade hört hennes väna röst sedan hon var här i höstas. Inte okej någonstans. Mer Frida i mitt liv, tack!

Just nu tittar jag alldeles för mycket på Gossip girl och är lite kär i Chuck (och Nate). Men SCH! Säg inget till Denise! Hon hatar nämligen Gossip girl i allmänhet och Chuck (även Ed Westwick) i synnerhet. Jag kan tyvärr inte låta bli att falla för bad boy-grejen. Det är sorgligt men sant. Men som sagt är det jättehemligt.

//Martina


Kommentarer
Postat av: Nandi

Vad är det för fel på genus och yoga om man får fråga?

2011-01-18 @ 10:05:03
URL: http://pure.bloggagratis.se
Postat av: Denise

Jag visste väl det! Du har gått bakom ryggen på mig! Gossip girl... Jag är så besviken på dig!!! Haha. Nej då. Bara jag slipper titta så är det lugnt. :)

2011-01-18 @ 10:36:48
Postat av: Martina

André: Tja... Seminariet var ganska tråkigt helt enkelt om än intressant ibland och yoga är ingenting jag har lust att hålla på med hemma. Jag ska göra lite styrkeövningar på mattan.



Denise: Jag vet att du innerst inne är jättekär i Chuck du med ;).

2011-01-18 @ 11:02:59
Postat av: Malin

Chuck Bass ♥

2011-01-18 @ 11:04:47
Postat av: julia

är denise galen!??? ja denise du är galen... hur kan man INTE älska chuck bass???

2011-01-18 @ 20:46:28
URL: http://plockepinn.devote.se
Postat av: Denise

Jag erkänner... Jag är galen! Hehe. Ni vet att jag har konstig smak.

2011-01-18 @ 22:06:27
URL: http://detheterintetjex.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack för medhåll Julia! Det är lite ensamt att vara den enda som gillar gossip girl och chuck här. Fast å andra sidan behöver jag ju inte slåss mot henne om honom den dag han knackar på vår dörr... ;).

2011-01-18 @ 22:21:38
Postat av: Caroline.

Gossip Girl makes me cry.

2011-02-08 @ 03:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0