River deep, mountain high!

Jag har tillbringat dagen tillsammans med boken Ungdomar och identitet. Efter att snart ha tagit mig igenom den känner jag mig nästan ännu mer förvirrad kring vad begreppet identitet egentligen innebär. Det känns stabilt nu när vi har ett seminarium som bygger på det i morgon... Nåväl, låtom oss hoppas att jag kommer på något intelligent att säga. Jag skulle däremot inte sätta mina pengar på det.

Jag hade även mitt tredje besök hos logopeden idag och hon sa att hon tycker att jag börjar hitta min fina, varma grundton. Det känns ju bra.

På kvällen var vi, som Denise redan har skrivit, på ett roligt Friskispass. Trots att mina förväntningar var skyhöga (eftersom Denise i det närmaste avgudar mannen som håller i det) blev jag inte besviken. Vilken man! Jag har sällan känt mig så peppad! En av höjdpunkterna var när den här låten kom (dock inte Glee-versionen... tror jag, mitt minne är inte helt okej, just nu) och vi sprang för livet:

 

Jag är ju inget direkt fan av den här dagen men jag fick godis av Denise och jag är ju inte den som ogillar godisdagar så... vadfan... Glad Alla hjärtans dag!

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0