Natten är ung och jag ligger vaken.

Det snöar och jag vill bara dö. Seriöst. Hela marken har blivit vit igen. Vill typ bara lägga mig ner på golvet i en liten hög. Döda mig! Ungefär så pepp känner jag mig just nu. Vintern gör mig så depressiv!

För att jag var så pepp på allt igår så målade jag mina naglar i grönt och rosa. Ambivalens är mitt mellannamn. Och kan man inte bestämma sig så varför inte ta både och. Nu känns mina glada naglar mest bara fel. Lite som att jag är den där ledsna clownen som skrämmer alla på tivolit.

Nu ska jag packa. Stockholm imorgon! Där är det kallare och ännu mer snö. Kul.

//Denise

Kommentarer
Postat av: Marre

grönt och rosa, det påminner mig om liseberg =P



Hoppas du har det bra i Stockholm. puss

2011-02-19 @ 11:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0