Glad tjej.

Här kommer alltså mitt första inlägg. Och idag får det bli en kort historia. Var i skolan redan vid tio i åtta. Livet är hårt. Nu är jag sådär lagomt slut efter föreläsning och seminarium. Jag lyckades också springa och hämta min tenta i Politisk teori. Det var en glad överraskning. Och nu: Inga mer tentor förrän efter jul!

Bara en världens tjockaste bok som ska läsas (tänk den längsta Harry Potter-boken), föreläsningar och ännu en övning. Säg hej då till livet! Eller vilket liv förresten? Känns som att jag pluggar, pluggar och pluggar. Jag hinner knappt titta på tv. Det är illa...

Men nu ska jag prokrastinera en stund. Ska vara moraliskt stöd till min kära vän Marina som ska tatuera sig. Vi får se om jag blir avskräckt eller mer sugen.  

Over n'out!
//Denise


Ps. På radion spelades denna låt. Det tyckte jag var fint. Och så tänkte jag på en viss person som kan spela den så vackert att man blir alldeles varm inombords.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0