When I turn my power on I will go electric.

Hallo Leute!

I lördags var det cirkusfest på Hvillan och till vår stora lycka kom det en hel del folk och de flesta hade gått in rejält för det här med utklädnad. Den bästa av alla hade en egensydd häst runt midjan där hennes egna ben var hästens framben. Hon kunde inte sitta på en stol med ryggstöd så hon hade fått be oss i förväg att ordna fram en pall. Fantastiskt! Vi åt, sjöng, quizade (undertecknad var i det sista fallet både en av skaparna till quizet och betänktetidsmusik-play-och-paus-tryckare, så begåvad är jag) och när klockan blev natt drog vi upp volymen och dansade. Det tappra gänget från kurs XXIII (alltså vi) ägde såklart dansgolvet från början till slut och varvade med att snurra ut i köket och fixa med disken. Inte ens att städa efteråt var tråkigt.

På vägen hem hade jag fortfarande min fina hatt på mig och plötsligt kom det fram en något överförfriskad ung man och frågade:
"Duuu, får jag köpa din hatt i flera olika färger för 3 kr?"
Jag: "Nej!" jag menar, hatten hade vid det laget både ekonomiskt och affektionsvärde som överskred 3 kr med råge och ska man vara noga hade min hatt egentligen ingen färg alls.
"FITTA OCKSÅ!" skrek den unge mannen.
"KUK OCKSÅ!" skrek jag.
"NEJ! Kuk är äckligt. Fitta är det mest underbara som finns!" skrek han då och slog ut med armarna. Man kan ju fråga sig varför han då först fick det att framstå som någonting dåligt. Fast jag kanske missuppfattade. Det är ju möjligt att han inte alls ville köpa hatten och sa ungefär "Superniceawesome, också!" när jag inte ville sälja den. Jag är inte så down with the tugg bland Göteborgs gymnasiekillar. 

I morgon är tenta och sedan är det mys med Denise och Therese.



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Denise

Så himla söt! Saknar dig min älskade galenpanna!

2012-03-12 @ 23:19:43
Postat av: Martina

Haha, saknar dig med, knäppispeppis!

2012-03-12 @ 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0