"Try not to look homeless".

Idag är det lördag och jag sitter på min säng och tänker på att i många av stadens hörn sätter flickor och pojkar på sig extra fina kläder, dricker lite för mycket öl och gör sig redo att ramla ut i juninatten för att dansa så att fötterna värker, kanske hångla lite och sedan om de har otur avsluta kvällen med huvudet i en papperskorg. För mig känns det extremt avlägset att kunna uppbåda den minsta lilla feststämning eftersom det mest party jag har gjort idag var att dansa till Mary had a little lamb på jobbet och i skrivande stund är jag hiskeligt trött. Dock ska jag inte klaga eftersom Sverige tog brons och jag har min lilla dator som är porten till bland annat Kaliforniens undre värld. Hade inte velat vara en del av den, så att säga.

Simma lugnt!

//Martina

PS. Googlade precis Google igen. Är man på topp så är man.

Kommentarer
Postat av: Carro

Älska att googla Google! Alltid ;)

Hahahaha! Menar du Dexter när du snackade om portalen?

Jag och min syrra har bara kollat på Family Guy hela helgen så ja e lite borta när det gäller serier, haha!

2011-07-18 @ 12:38:01
Postat av: Martina

Jamen eller hur! Nej, just nu är det Weeds som gäller. Nyligen fick en man sitt ansikte bortslipat med en slipmaskin. Så JÄVLA ÄCKLIGT!!! Jag hatar huvudpersonen för hon är så sjukt dum i huvudet! "Ja, jag ska nog ligga med den största drogkungen i Mexiko. Det låter som en bra idé".

2011-07-18 @ 13:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0