Nån kommer ta dina ungdomsår ifrån dig.


Himla fin låt det är alltså. Sådär bra så att jag kan lyssna på den om och om igen flera dagar i sträck. Sådär bra så att jag kan lyssna på den när jag är glad, ledsen, hopplös, hoppfull och allt däremellan. Precis som hela hans senaste skiva kräver den några lyssningar. Men sen när man väl är fast går det inte att värja sig för den raka, omedelbara popmelodin och den charmiga texten. Som jag sa till Martina: Det är omöjligt att inte älska en låt där man lyckas få med ord som loppisfynd och tryffelhund i texten! Och bortom det faktum att det är en väldigt catchy poplåt känns den faktiskt ända ner i hjärtat på mig.

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0