Om ni någonsin tvivlat...

Inte för att jag tror det - men om ni någonsin tvivlat på att jag är sämst på att leta är ni nu motbevisade.

Denna scen utspelades alltså idag innan träningen. Jag var redan stressad och upptäckte till råga på allt att min plånbok hade försvunnit spårlöst.

Jag: Martina, jag kan inte hitta min dumma plånbok. Har du sett den?
Martina: Ja... låg den inte vid datorn...
Jag: Jo, men jag flyttade på den och nu är den borta. Letar febrilt (springer alltså lite fram och tillbaka och lyfter på saker).
Martina: Men har du tittat i din väska?
Jag: Ja! Jag gjorde det, men den låg inte där. Tittar igen. Just in case. Oj, nu låg den här! 

Vilket mirakel, va? Min försvunna plånbok liksom återuppstod där i väskan.  

Godnatt!

//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0