Jetzt geht's los!

Underbar dag. Jag vaknade strax innan tio och hörde Denise stöka runt i köket, hoppade i mjukisbrallorna och väckte Carro genom att krypa upp till henne i sängen och kramas lite. Sedan åt vi frukost och löste melodikrysset innan vi drog in till staden för lite shopping och mys. Carrobarro hittade till sist en frisör som ville ta sig an hennes hår. Jag och Denise väntade i soffan medan förvandlingen från snygg till bombnedslag av snygghet ägde rum. De hade väldigt bra musiksmak där eftersom de endast och utan undantag spelade Hello Saferide.

Nu taggar vi för utgång. Denise har som vanligt sminkat mig och den här gången fick sminkningen namnet I'm with the band. Fabulöst!

Jag och Carro blev lite idiotförklarade av Denise när vi tolkade meningen (i ett sms) dricker öl med en polare i linne, som att personen i fråga faktiskt satt i klädesplagget linne och av någon anledning ville meddela det. Självklart menades Linné, som i platsen Linné. Det är inte lätt att tänka rätt ibland.

Ut i natten!

//Martina

Kommentarer
Postat av: Denise

Taaaaagggaaaaaa! Det är vi mot världen! Du vet att det blir maaaaaayheeeem!!!!!!

2011-01-29 @ 22:00:28
URL: http://detheterintetjex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0